istanbul escort, ankara escort, antalya escort, ankara escort, porno izle
kayseri escort- ankara escort- kayseri escort

Seksi kızı kendi okulunda siktim

Liseli kızın seks hikayesi, Slm okulda seks olayına coğu insan inanmaz ama benimki gercek.Herneyseben Anadolu lisesinde okuyorum ve bu sene lise 2. sınıftayım aslında 19 yaşındayım ama 1 sene kaldım ve 1 senede fazladan hazırlıkokudum.Bizim sınıfta X adında bir kız var ve süper ama tanışana kadar herkes böle buluyo tanıştıktan sonra ıııııyyyyyyy diyolar çünkü kız accayip salakkk. Her neyse ben sınıfta yeniydim sessiz sakinçe sııfın bii köşesinde oturupkendi başıma eğlenen tiplerden biriyim bu kız geldi daha ilk haftanın sonundasen kimsin dedi lök dik bu soruyu sordu cevab verdim tanıştık felan bizimmuhabbet gün geçtikçe arttı meğer bu kız benden hoşlanıyomuş ben çarşamba günübeden dersi ( son iki saat) kütüphaneye gittim yattım uyuyodum kapı çalındıaçtım X karşımda kütüphane açıksa kitap alçaktım dedi bende iyi gir al dedimgirdi ben yine masanın üstüne yattım uyumaya başladım bi ara gözüümü açtım odane kız domalmış kitap seçiyo zaten taş gibi dötü vardı çok hoşuma gitii inya sabirin dedim kafayı indirdim ama bu arada dayanamıyorum kafayı yinekaldırdım baktım hala aynı pozisyon sonra kız yanıma geldi eğer rahatsızetmiyosam burda çalışabilirmiyim dedi bende iyi dedim bu bi oturdu zaten kısaolan eteği iyice geriye cekildi ben dayanamıyodum ama yinede kendimi tutmayıbildim biraz sonra kalemi yerte düştü tam eğilip alçaktı ben eğildim aldım oooanda gözümün içine baktı ben eridim zaten çok güzel dayanamıyodum eridim gittim bugün cok hoş görünüyosun dedim oda cok teşekkür ederim dedi bi ara yanlışlıkla elim bacağına gitti ama benim bii suçum yoktu gerçekten dönerken çarptım
Bana imalı bi şekilde batı sende cok yakışıklısın dedi sağol dedim bu burda kamasın dedim nasıl yani dedi bak şekil 1 A`da olduğu gibi dedim nasıl yani dedi ben yavaşça yaklaşıp onu öptüm ama cok yumuşak ve tatlıydı ben geriye çekildim bu sefer o yaklaştı öptü bende öptüm çok güzel öpüşüyosun dedi ve bıraktı 5 dakikakadar birbirimizin yüzüne bile bakmadık sonra ben uyuyo gibi yaptım bu arada elini baçağıma koydu ben eriyorum tereyağdan bi farkım kalmamıştı ama nasıl heyecanlıyım hayatım da sayısını bilmediğim kadar seviştim ama böle güzel ceyran edene karşılaşmamıştım.Herneyse o ben uyuyo gibi yaparkensaçımı okşamaya başladı kafamı kaldırdım benim yanımda hala nasıl sabrediyosundedi ve yaklaştı öpüçekti ben kafamı geriye doğru yavaşça çekiyodum oyaklaşıyodu hayır dedim o kadar cabuk beni elde edemessin dedim o da ben sen şuşımarığa dedi biraz sonra o şımarık dedim kaldım eliyle ağzımı kapattı ve öptübende öptüm elinden tuttum yavaşça benim kuçağıma otuturdum baktı çok hoşgidiyosun dedi öyleyimdir dedim göğüslerine dokunmaya başladım üsütndekini vahşibir ayı gibi cıkardım sütyeni ve göğüsleriyle karşı karşıyaydım göğüsleriniyavaşça sıkıştırarak arsını öpmeye başladım ben onun göğüslerini öperkenhayatımda senin gibisine hiç karşılaşmadım dedi ben tekim dedim ukala dedi bendahada gaza geldim sütyenin cıkardım yalamaya başladım iyiçe zevke gelmeye başladı ayağa kalktık benim juniour`a dokunmaya başladı istermisindedim şakmı yapıyosun dedi eteğini indirdim kıçını avuçladım kütüphanedekimasanın üstüne cıkardım benim kini yalattım sonra ben onunkini yaladım yavaşçanormal pozisyona getirdim iyice gaza gelmiş bi şekilde hızlandım o tamgelecektiki ben durdum niye durdun dedi onu ben bilirim dedim domalmapozisyonuna getirdim tekrar dedim evet dedi bi geçiridim deli gibi zittimaccayip büyük biii zevk almıştı bir iki hafta böle yasak bi şekilde devam ettiksonra çıkmaya başladık ama kimse bilmiyor cıktığımızı.

Mobil Sex Hikayeleri Oku

  • Götten alan azgın yengeme verdikçe verdim ayarı merhaba arkadaşlar sizlere yengemle yaşadığım bir olayı anlatacağım. ben 17 yaşındayım yengem ise 29 yaşında. harika memeleri ve kalçası var. amcamla boşandılar. bir gün evde sadece ikimiz varız. yengem içeride sigara içerken bende porno açmıştım 31 çekiyordum tam başlayacakken yengem içeri girdi bende o telaşla her şeyi kapattım ve kafamı ters tarafa çevirdim utanmıştım yengeme bakamıyordum. bana napıyosun sen dedi cevap vermedim biraz yaklaştı ekrana baktı 1 dakika sonra gel buraya şapşal diyerek kolumdan tuttu ve beni salona götürdü. hemen tişörtünü çıkardı ve bana neyi bekliyosun dedi. bende hiç vakit kaybetmeden soyundum ikimizde çırılçıplaktık ilk hamleyi yengem yaptı ve dudağıma yapıştı elleri kafamın arkasındaydı benim ellerim de onun kalçaların da […]
  • Yengem boyuma atlayınca keyifle siktim Merhaba beyler sizleri fazla uzatıp sıkma gibi bir niyetim yok sizlere ensest sex hikayemi anlatıcam,yengem kısa boylu zayıf iki çocuğu olmasına rağmen adeta liseli lolitalar gibi olan bir hatundur ,gören hiç kimse doğum yaptığını bırakın evli olduğunu bile anlamaz hatta düğünlerde evlilik teklifi bile alır. Benim adım murat yengemin ismi ise elif 2 oglu var yengem hafif kısa boylu zayıf ve çok aşırı güzel bi bayan birgün yengemle küçük oglu bize geldiler bizde bodrum katta oturuyorduk 1 oda 1 salon vardı neyse aksam olmustu yatakları serdik ablam yengemin küçük ogluyla yengem tek bende tek yatıyorduk sonra gece ben üşüdüm ve yengemi uyandırdım yenge yanına gelebilirmiyim üşüdüm dedim oda gel dedi bende yengemin yanına gittim uyumustu 5 dk sonra yengem bana […]
  • İki arkadaş bir araya gelip annemi düzdük Ben 18 yaşında 2 sene sınıfta kalmış ve okuldan atılmış eli yüzü düz biçimde bir gencim.olay 1yıl evvela okuldan atılmadan oldu.Korktugum basıma gelmişti.samimi oldugum arkadaslarım bize gelmek istiyorlardı.Bu sefer hayır diyemedim…Nerden bilebilirdim ki bu kadar geri niyetli olucaklarını… Evime aldım, annem bize yemek yaptı. Annemin normalden daha güzel olduğunun farkındaydım.Arkadaşlarım gözlerini annemin üzerinden ayıramıyorlardı…Dikkatimi çekti, fakat birşey yapamadım. Arkadaşlarımı zar zor ikna edip nazik bir şekilde evden dışarıya çıkardım.3 gün sonra okula gittigimde bize gelen T.A , B.A , O.S , metreS o gün okula gelmemişlerdi,şaşırdım…Hergün okula gelen arkadaslarım benden habersiz okuldan mı kaçmışlardı ?… Aklıma istemesemde şuan sizin aklınıza […]
  • Kuzenler yazlıkta beni kandırıp sikiş istedi Herkese selam ben Bora. Bodrumda yaşıyorum şu an 20 yaşında sportmen vücuda sahip yakışıklı bir erkeğim. Bu nedenle de her zaman kızların ilgi odağı olurum. Ama benim aklımda ise her zaman kuzenim Hilal vardı. hilal benden 1 yaş küçük minyon tipli güzel kalçaları olan bir kızdır. Onlar da Bodrumda yaşıyorlar. Neyse Hilal o gün bize gelmişti. Benim odamda oturduk ve sohbet ettik. Ensest Hikayeler Ama o yazlık eve gitmek istediğini amcamların ise işi olduğunu anlatıp duruyordu. Ben de onunla birlikte gidebileceğimi söyledim. Hemen ertesi gün gidip amcamlara da söyledim. Ama diğer kuzenim Sezen de bizimle birlikte gelmek istedi. Aslında benim yazlık evde başka planlarım vardı ama mecburen sezeni de yanımıza aldık. Aslında Sezen de çok güzel bir kız. O da şu an […]
  • Alış veriş merkezinin manken gibi güvenliğiyle sikiştim Benim için hiçbir şeyin yeri ve zamanı yoktur. Aklıma ne zaman ne gelse hemen her şeyi yapmaya çalışırım. Yani ben içimden geleni hemen hayata geçirmeyi seven biriyimdir. En son yaşadığım seks hikayesini dinlediğinizde ne demek istediğimi daha da iyi anlayacaksınız. Benim adım Mehmet. Ankarada yaşıyorum ve bir alışveriş merkezinde mağazanın birinde müdür olarak çalışıyorum. Burada güvenlik görevlisi bayanla başımdan geçen bir seks hikayesini sizinle de paylaşmak istiyorum. 30 yaşındayım, oldukça kaslı bir vücuda sahibim, yıllardır vücut geliştirmeyle uğraşıyorum. Rahat yaşamayı seviyorum, seks benim herşeyim. Sizinle, Güvenlikçi Ebru’yla yaşadığımız sikişmeleri paylaşmak istiyorum. Saat 22:30 gibi işim bitiyordu mağazada. Aslında saat 22:00’de kapanıyor […]
  • Amcığı yanan asistanımı zorla siktim Merhaba benim bir asistanım var ve işe başladığından bu yana bana karşı aşırı yaklaşımlar sergiliyor. Aslında ben onun ne istediğini az çok tahmin ediyordum ama bu tür ilişkiler benim tarzım değildi. Yani onunla birlikte olmazdım bu şekilde. İzmirde yaşayan kendine ait işi olan biriyim çalıştığım sektörde de az çok adım duyulmuştur. Seks hayatım desen zengin ve başarılı olunca gayet yolunda gidiyor. ismim Barış. 26 yaşındayım ve İzmir’de oturuyorum. İzmir’e Üniversite için geldim, fakat çok sevdim bu şehri ve Üniversite’den sonra ayrılmak gelmedi içimden, Avukatlık okudum ve buraya yerleşme kararı aldım. Üniversite’den mezun olduktan 1 yıl sonra bir büroda kendime iş buldum. Büro’da 2 Avukat çalışıyorduk. Diğer Avukat, Suzan isminde, 27 yaşında bir bayandı ve […]
  • Soluksuz sikişi spor hocamla yaptım Merhabalar ismimi vermek istemiyorum bu sitede paylasilanlari cogunlukla okur ve mastürbasyon yaparim. Azgin bi kizim 1.65 boyunda 53 kiloyum ve oldukça seksiyim. Saclarim kizil ve neredeyse belime kadar uzundur beyaz tenliyim. Goguslerim dolgundur kalcam da ayni sekilde ve bu yuzden bi cok kisinin beni hayal ettigini ve laf attigini soyleyebilirim. Size antrenorumle yasadigim bi olayi anlatmak istiyorum. Ben 19 yasinda spora baslamistim bir yil gectikten sonra bahsettigim antrenor beni kendi sporuna aldi bana cok iyi davraniyordu ben de onu cok seviyordum ama seksle ilgili dusuncelerim olmamisti ona karsi. Bekaretimi eski erkek arkadasima vermistim (istemeden). Bir ay gectikten sonra benimle icip dertlesmek istedigini soyledi bana sorunlarini anlatirdi. Ayni […]

Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 002378111033

ankara escortrus pornoankara escortankara escort
türk porno