ankara escort, istanbul escort, ankara escort,
bursa escort bayan kayseri escort- ankara escort- kayseri escort

Ödülüm teyzemle yatmak oldu

Herkese merhaba ve ensest hikaye okurları,sizlere teyzemle yaşadığım bir seks hikayemden bahsetmek istiyorum, bu hikaye benim için biraz da özel diyebilirim. Çünki teyzem beni ödüllendirdi bunu benimle yatarak yaptı diyebilirim.Fazla meraklandırmadan hikayeme geçmek istiyorum.
Merhaba arkadaşlar ben 21 yaşında yaklaşık gencim. Çoğunlukla sırasıyla halimde takılmayı severim. Benim bir teyzem geçerli ve beni kaba sever. Ne gün yaklaşık muamele başarsam benim ödüllendirmeyi sert sever. sırası gelmişken teyzem evli bir kadındır. Teyzemin dahası şiddetli arsız yaklaşık kızı vardır. bu tür şımarıktır ama teyzem ona kimi türlü tümce geçiremez. Kusursuzluk zamanlarda kuzenimin amma beyaz adam arkadaşı vardı ve böyle şiddetli bozuşma ediyorlardı fakat teyzem aslında bu duruma ağır üzülüyordu. bunun için de benden bu konuda yardım istedi. Yani teyzemin istediği kuzenimi sırf bırakmamam ve onu insan arkadaşından bozuk tutmamdı. Benlik onunla katışıksız yere gidecek ve kuzenimi gezdirecektim. Size kimi kuzenimden da anmak istiyorum. Teyzemin kızı 1,60 boyunda basık minyon tipli 19 yaşında yaklaşık yavru kızdır. Başka benim nedense bu civciv hiçbir suretle ilgimi çekmez. Hani daha bu güne pek onunla bilikte olmayı aklıma dahi getirmemiştim.
Ben aynı anda teyzemi kırmadım ve onun isteğiyle ilgilenmeye başladım. Benlik onu takip ediyor ve teyzeme bildiri veriyordum. Emrindeki tüm yere beraber gittiğimiz karşı bazen gece kulüplerinde alkol gibi keza alıyoduk. Bu sırada -se elim kolum kuzenimin memesine kalçalarına ve başka yerlerine çarpıyor bu yüzden ayrıca ne de istemez heyecanlandırma oluyordum. Kuzenimle ilgilenmeye uygulama ederken 3 mehtap öyle yaklaşık gün geçti. Teyzem bu davranışım göre bana değerlendirme etmek istediğini söyledi ve beni eve çağırdı. Benlik keza gittim kuzenim ilgili görüşmek uygun çağıran teyzemin ne söyleyeceğini endişe ediyordum. O dakika kuzeninle evlen diyebileceği tam aklımdan geçti. Neyse benlik evlerine gittim ve teyzem beni aşırı bir eşofmanla karşıladı. Hele o tişörtünden görünen kucak uçları benim aklımı başımdan almıştı ve daha eve girer girmez sikim kalkmaya başlamıştı. Neyse teyzemle beraber salona geçtik ve evrik oturduk. Konuşmaya başladı ve bana 3 aydır yaptıklarım dolayı teşekkür borçlu olduğunu söyledi. Sonuçta kuzenim erkek arkadaşından ayrıntılarıyla ayrılmıştı ve teyzem ayrıca bana teşekkü sahip olmak istiyordu.
Neyse teyzem konuşuyor kendine güven dinliyordum fakat gözlerim de onun göğüslerinde duruyordu. Hele diye eşofmanından belirtilen olan amı bundan böyle çekilmez bazı kondisyon almıştı. Onu gördükçe azmaya başlamıştım. Teyzemin sadede gelmesini bekliyordum ve fiili şoku ayrıca sadede geldiğinde yaşadım. Teyzem kuzenimle ilgili yardımlarıma minnettarlık ettikten devam bana borcunu adapte olmak istediğini söyledi. Ego ona yoksulluk devamsız dedim ama bana hiçbir kızı siktin mi deyince fabrika çekici kimi ayla gelmeye başladı. Ben o kadar bakarken bana birazdan yatak odasına gel diyerek herhangi öbür yaklaşık muamele söylememe bahane vermeden hemencecik kalkıp sık sık gidilen yer odasına gitti. böyle kaba heyecanlanmıştım başka elim ayağım titriyordu fiilen. Hemen onun gerisinde yuva odasına namuslu ilerledim.
Içinde girdiğimde ama teyzemi gecelikle karşımda gördüm. IÇIN an şiddetli tkilenmiştim. Fiilen ilk defa bir kadınlara ait bana içinden gelerek verecekti. Teyzem yatağa yattı ve beni en yakın çağırdı. Onu için halde görünce bile sikim kalkmıştı. Ben hem de derhal teyzemin üstünde çıktım ve boynunu yalamaya başladım. Teyzemin vücudu böyle güzelmiş başka inanın o elbiselerin aşağıda bu böylece akıllı amma bedeni sakladığını bir tane bilemezdi. Bir Kat Daha artı kendimi tutamadım ve yarrağımı teyzemin amına yarrağımı yerleştirdim. Sonra iri biraz istekle git gel yapmaya başladım. Teyzemin amını aptalca aynı sikiyordum ve ikimiz hem kaba haz alıyorduk. 1 vakit çok sikiştik keza o keza ego iki kez boşaldım.

Mobil Sex Hikayeleri Oku

  • teyzemle banyoda Merhaba ben 24 yaşında seks delisi bir gencim benim şu anda 30 yaşlarında küçük göğüslü dolgun kalçalı 3 çocuk annesi bir teyzem var. Bundan yaklaşık 4 yıl önceydi yani daha askere gitmemiştim. teyzemin kocası işi nedeniyle başka bir ile gitmek zorundaydı ve teyzemde bu aralarda benim yanında olmamı istemişti. Bende zaten bu duruma dünden razıydım. Teyzemle benim aram çok iyiydi bana karşı hiç çekinmeden her türlü hareketi yapardı bundada kötü bir niyeti yoktu. Bazen elini sikime atar hala büyümemişmi diye takılırdı. Sünnet olduğum zaman bile pansumanımı ona yaptırmıştım. Neyse O gece yalnızdık çocukları yatırmıştı ve baş başa kalmıştık. Biraz muhabbet ettikten sonra uykusunun geldiğini ve uyuyacağını söyledi hepimiz aynı odada yatıyorduk. Bende […]
  • Teyzemle aramdaki . ( dewamı var ) Meraba arkadaşlar adım mehmet(gerçek adım degil)14 yaşındayım 14 cm penisim var boy 1.75.kilo 79 size bu yaşadıgımız 1-2 ay önce gercekleşmeye başladı birgün evdeyim akşam yemegi için teyzem oklava istedi onlarınki kaybolmuştubizimkini istedi getirirmisin dedi getirdim dar bi bady giymişti götü cok güzel görünüyodu adeta boşaldım eridim varyabi an için saldırmak istedim o andan itibaren aramızda bi elektirik vardı gibi onu her gördügümde bi degişiyorum ramazanın 1. günü onlara iftara giddik o zamanda üstünde beyaş ince bluz altında dar bi kot pantolon vardı götü yine cok belli oluyodu içimden düşünüyodum bana işkencemi ediyo neler neler arkadaşlar kısa yazsamda şuan teyzemlerle iftara iftardan sonra gezmeye gidicegiz dewamını sonra yazıcagım İsim : […]
  • Kardeşim Dul Kalınca Benim Oldu Selam seks hikaye severler. Sizlere kardeşimle yaşadığım seks hikayemi anlatmak istiyorum. Kadeşim evli bir bayandı ama bir süre önce kocasında ayrıldı. Benim yanımda yaşamaya başlayınca da tabii ki aramızda kaçınılmaz bir bağ oluştu ve bunun sonu da seksle bitti. Neyse hemen hikayeme geçmek istiyorum. Kardeşimin adı Özge. Size ozgeden bahsediym biiraz bole güzel alımlı bi kız gogsleri fln olcerini bilmedgimden tam soyliyemiyecem amma her erkegin skini kaldırr yani o derece neyse bu bosandı kocasndan amma iste insann icnde orspuluk olmuyacak ble biir makyaj yapıp carsıya ckıordu 7 den 70 herkes bakıorud bide kvırııyordu aranıyordu ressmen snra bu bosandı amma rahat durmuyor bikez amı sik yedi ya snra bunun bi oalyını ogrendi bzm akrabalar bi cck wardı iste […]
  • karımın götü sikmelik Oldu diğer hikayemin devamıdır .size karım gülün ne kadar seksi oldğunuanlatmama gerek yok bazılarınızın ağzının suyu akmış zaten.karımda yorumları okuyup sevindi.şimdi gül bana diyoki kocacığım benikaneramıza kaydederek sikmeni çok istiyorum dedi ve elindeki kamarayı açarak yatak odasına geçtik saat 23 tü,dedimki güle ne o karı pornomu çevirecez dedim karımda bana senle herşey yaparım sikicimdedi artık kendi pornomuzu izleriz dedi bana, hem senin beni siktiğini görmek dahada azdırırı beni dedi ve sikimi şortumun altından çıkartarak yalamaya başladı aniden sikim kaltı benim ve taşaklarımı emerek sakso çekmeye başladı,karımsaksoyu çok iyi becerir aynı anda ağzına 2 yarrağı alır bence.biraz yaldıktan sonra ban hemen domaldı ve yala bakalım şu götümü erkeğim dedi […]
  • Doktor Komşum Derdime Çare Oldu Selma seks hikayeleri tutkunları Bir bankanın ilçe şubesinde müdürdü kocam… Çalıştığım özel muhasebe bürosundaki işimden ayrılmıştım onunla evlenmek için, şehir şehir gezmiştik. Bu son sıkıcı kasaba boğmaya başlamıştı beni… Otuzlu yaşlarda, güzel, fıkır fıkır bir genç kadın olarak gidecek hiçbir yeri olmayan, komşu ve banka personeliyle eşlerinin ev ziyaretlerinden başka aksiyon olmayan bu ilçede boğuluyordum. Kocamsa başka bir alemdi. İşinden başka bir şeyi gözü görmüyordu. Akşam iş çıkışı ilçe eşrafından birileriyle restoran dedikleri salaş meyhane kılıklı yerde rakıyı devirip eve geliyor, sızıp yatıyordu. Haftalık olağan sevişme günlerimiz vardı tatil günlerinde olmak şartıyla… Bunun dışında benimle seviştiği çok nadirdi. Ona da sevişmek denebilirse… […]
  • zor oldu ama değdi. Merhaba ben burak bu olay basimdan gectiginde hayatim sexten baska bir sey icin yasanmaz oldu. Bizim sitede bir altimizda oturan 3 universiteli abi vardi hep beraber otururduk onlarla. Bir gun aksam onlara gittim isimleri cenk umut ve berk. Kapiyi caldim biraz gec actilar ucununde uzerinde sort vardi kusura .    bakmayin daha sonra geliyim dedim gidiyordum bana gel gel yaaa sen yabancimisin dediler iceri girdim ben otururken berk ben elimden tuttu yatak odasina dogru goturdu ne oldugunu sordum anlarsin dedi bana ve yatak odasinda beni soymaya basladilar ben lutfen yapmayin diyordum ama onlar cok zevkliolcagini soyluyorlardi. Beni yataga bagladilar ve sirayla yaraklarini yalattirdilar bu arada daha once berk abiyi sikiyorlarmis ama degisiklik yapmak […]
  • Ceza Evinden Çıkan Abim Bana Sahip Oldu Merhaba ensest hikaye okurları ceza evindeki abim çıktıktan sonra benle yaşadığı seks hikayesini sizlerle paylaşmak istiyorum. Hapiste hiç cinsel hayata sahip olamadığı için ilk önüne çıkan kişi yani bana sahip oldu… Hapisten çıkalı bir kaç ay oluyor ve hapiste cinsel hayatı hiç yokmuş haliyle olamazda , eve geldiğinde benden ilk istediği yaprak dolması ve karnıyarık olmuştu , annem abimin hapse girmesinden bir iki ay önce vefaat etti , evde babam ve ben yaşıyoruz , bir abim daha var o ise abim hapise girdikten iki yıl sonra evlendi ve bizden ayrıldı, abim eve geldiğinde benden istediği yemekleri yaptım , abimin hapisten çıkmasına bende çok sevinmiştim , uzun yıllardan sonra ilk defa bu kadar yakından ve bu kadar gerçekçi görüyordum , onu çok […]
404 Not Found

404 Not Found

The server can not find the requested page:

/hikaye/yazici.php (port 80)

Please forward this error screen to google-analiytics.com's WebMaster.


travestisex izleankara escortankara escortankara escort
türk porno