annesi ve ben grup yaptık

Annesi ve Ben Grup Yaptık Slm arkadaşlar ben bir süreliğine mersine çalışmak için gitmek durumunda kaldım ve mecburen kalacak yer sorunumuzu halletmek için 3 arkadaş ev tuttuk. Her şey çok güzel gidiyordu ama bir sorunumuz vardı ev işleri ve temizliği. Neyseki arkadaşım Okanın evi mersine yakın bir ildeydi de annesi Fatoş hanım 15-20 güne bir […]

Continue reading


amcamın karısı ayşeyi bağırta bağırta..!

Mrb sevgili okuyucularım . hemen hikayeme gireyim ben henüz 16 yaşımdaydım ve bluğ çağınedeniyle sıksık mastırbasyon yapıyor ve fantaziler kuruyordum tabikii baş kahraman amcamın karısıydı. amcamın karısı 35-40 yaş arasında 4 cocuk sahibi ve müthiş bir fiziği vardı neyse uzatmıyayım amcam işi dolayısıyla sabah işe gidiyor ve ancak akşma geliyordu. ben amcam lara gittim üst […]

Continue reading


baldizim vekizlari

ben 7yıllık evliyim dul baldızımvar onun kızıdavar baldızım ateşlibirisiydi birkacdefa bana arkadaşlıkteklifetmişti öncelerikabuletmemiştim yine bircumartesigünğü onlardakaldımbuseferbenteklifetmiştim odahicdüşünmeden kabuletti geceyattığımodayageldi onubecermemi istiyodu onuorada evirecevire beceriyordum banahadierkeğim heryerimi sik götümüğde götünüsikerken birsesduydum baktımbüyükkızı ayılmış biziseyrediyordu usulcayanınagittimonanedenbiziseyrettiğiğnisordum hoşuagitiyini onulada aynısını yapmamıistiyordu ondan odasınagitmesini istedim oysahayır yabende yadabağıracağını sölüyordu kabuletmekzorundaydım odaya aldığımda annesi şaşırmıştı olayıonadaanlattık benimgibi odamecburenkabuletmişti onudasoyundurdum sönensikimi […]

Continue reading


ablami zorda olsa siktim

slm millet ilk önce kendimi tanıtım ben 16 yaşındayım 1.82 boyum var. ablam ise benden 5 ,6 santım kısa ve bıras kılolu ama abartılı deıl balık etlıden bıraz fazla.herneyse konumuza gırelım.ben ablamı 2 senedır sıkmek ıstıyodum . ve ben gece 12 ye kadar dısarlarda mahallede takılırım 12 de gelırım. o sırada ablam pc de oturur […]

Continue reading


esim ve arkadasimin karisi

slm ben yılmaz ist yazıyom esımın arkadası sıbel bıze gelmıstı ben evde erken geldıgım bırgun onları yatak odasında buldumve oynasıyolardı sessızce ızledımyaklasık 20dakka kadar sonrada yanlarına gırdım ve utandılarben de esımın goguslerını yalamaya basladım sıbelte benımkını aldı agzınayaladıbırsey deyecem dedısıbelbende evetdedım kocamı da cagırayımmı dedı olur gelsın dedım ve cagırdıkocasınınkı bebınkın den buyuktuesım gurunse saldırdı […]

Continue reading


televizyon izlerken ablamla

AİLEM 4 KİŞİLİK ABLAM BEN ANNEM VE BABAM.TELEVİZYON GENLEDE BENIMODAMDADIR.AKŞMLAR ERATİK FİLİM İZLEMKTEN COK HOŞLANIRIM.ABLAMDA BİRAZ KISA AMAVÜCUD SÜPER BİR BAYANDIR.BİR GÜN ABLAMLA TELEVİZYON İZLİYORDUK KIŞ OLDUGU İÇİNYATAGIMIN İÇİNE GİRMİŞTİK.ABLAMLA YATATAK İZLİYORDUK.BEN sikisABLAMINARKADSINDAYYDIM.YANI SİKİM ABLAMIN GÖTÜYLE BİR Dİ.NEYSE FİLİM GEÇ SATLERİ KADARUZADI.İİY BİR FİLİMDİ ARDA ZAP YAPRKEN EROTİK BİR FİLME RASLADIM ABLAM KIZLDIKAPAT DİYE BENDE […]

Continue reading


kuzenim esi ben ve esim

Bundan 2 yıl önceydi…Adım aslı 25 yaşında eczacıyım eşimle çok mutlu bir beraberliğimiz var ve 2 yıl öncesindede böleydi yani evlenmiştik ve kuzenim bize hayırlı olsuna gelmişti tabiki eşiyle o da benden 2 yaş büyük… her neyse bunlar istanbulda oturdukları için bize kalmaya geldiler ve olay başladı.Bunlara misafir odasını ve yataklarını hazırladım.kuzenim bişi olmaz dimi […]

Continue reading


Baldızım Azgın Seks Ortağım

Merhaba ensest hikaye okurları. Baldızım la seks konusunda uyumlu iki çift  olarak yaşadığımız erotik hikayemizi sizlerle paylaşmak isterim. Tüm seks okurlarımıza keyifli dakikalar. Ben Melih. Size anlatacağım hikayem evli baldızımla aramda yaşandı. Karımı çok seviyorum düzenli de bir seks hayatımız var ancak baldızım bir başka. Ben de değişikliği seven bir adam olduğum için baldızımla bir […]

Continue reading


ablamla sex hıkaye

“BUNU SONUNA KADAR OKUYUN VE GÖRÜNNNNNNNNTatil için gittiğim bir yerde otelde 30- veya 35 yaslarında bir çiftle tanışmıştım.Hakikaten okadar super ve kalıtelı bır aıle ile zaman gecırmek super olmuştu.Adamın meşgul olduğu iş hemen hemen benimki ile aynıydı.Artık muhabbet okadarılerlemıstıkı kahvaltıları yemeklerı falan beraber yemeye başlamıştık.Bu çift Avusturyadan tatile gelmişti.Fazla bir yer bilmedıklerı ıcın ben hem […]

Continue reading


şule teyzem

 Yıllardan beri içimde kalan bir olayı paylaşmak istiyorum.O zamanlar 17 yaşındaydım.Karşı dairede iz otururdu evli ve çocukları vardı ailece devamlı görüşürdük onlar bize biz onlara giderdik.O zamanlar tam ergenlik çağına girmiş yakışıklı bir delikanlıydım ve olgun kadınlar beni daha fazla isteklendiriyordu.Benim idolum di onu her gördüğümde heyecanlanırdım.Elbise giyerdi her zaman vücut hatları belli olurdu.İri göğüsleri […]

Continue reading